Pembuka Bicara

Mula bejinak jinak dengan DSLR pada awal 2010,memilih Nikon D3000 sebagai permulaan dengan Kit lens 18-55mm,Nissin Di622 dan Tamron 70-300mm,belajar mengambil gambar melalui internet dan outing bersama kawan-kawan yang mempunyai minat yang sama,sedikit demi sedikit saya memahami fungsi DSLR dan tekniknya dan sehingga kini masih terus belajar untuk menguasai teknik-teknik fotografi.

Blog ini adalah merupakan ruang pamer sebahagian dari foto yang saya ambil,semoga dapat dikongsi bersama-sama

Sekian.

Thursday, July 14, 2011

ND400 FILTER

hehehehe aku setat giler main slow shutter skang neh,dulu main slow shutter time memalam jew,skang sejak ade ND400 filter neh..tengah hari buta aku tagak main slow shutter,jgn x caya 30sec exposure without over expose hahahahahaha best tol la filter neh.

filter yang aku amek neh brand HOYA HMC FILTER ND400 fuhhhhhhh pueh ati oooooooo,kalau korang minat main slow shutter pe kata kalo korang beli satu pas tu test sendirik...korang bleh tgk awan dok bergerak pada picture korang..next picture aku post gambo yang aku test dgn ND400 aku tu..tp baru blaja ooooo kalu chantek korang puji ar bg aku lebey bersemangat hahahahaha kalo x chantek korang diam2 jek ek hahahahahaha

No comments:

Post a Comment